Hoe een betaling opsplitsen zodat hij onder meerdere perioden valt? Autoverz. wordt jaarlijks afgeboekt en zou dit willen onderverdelen per maand

Betaling opsplitsen naar periode

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gaat deze vraag over Yunoo.nl.

Helaas is het nu nog niet mogelijk om een splitsing een aparte datum mee te geven. Dit zijn we wel aan het ontwikkelen. Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je alle (vaste) kosten wilt zien en deze verrekenen per maand om te zien wat je er gemiddeld aan kwijt bent heb ik het volgende gedaan in excel:
Kolom 1 bedrag, kolom 2 aantal keren per jaar en kolom 3 =a1 * b1, kolom 4 = c1/12, en dit dan kopieren tot je een lange lijst hebt.

Daarna je afschriften pakken, alle kosten over het hele jaar er in zetten (zoals telefoon = per 2 maanden en wordt dus keer 6) aan het eind optellen.

Wil je het zakelijk: dan ligt het eraan of je vooruit betaald, dan schrijf je het door als overlopende post (reeds betaald of als schuld, nog te betalen) Je deelt dan door 12 x het aantal maanden die vanaf betaling voorbij zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem kontakt op met je verzekeringsadviseur of de verzekeringsmaatschappij.
Meestal zijn ze wel bereid er een maandelijkse automatische betaling van te maken, al dan niet in combinatie met andere verzekeringen die je bij de zelfde maatschappij hebt lopen.
Wij hebben binnen het gezin drie auto's waarvan -op ons verzoek- de betaling gespreid wordt over 12 maanden i.p.v. de premie per auto per jaar.
Als je dit met de verzekeringsmaatschappij / -agent kunt regelen hoef je zelf geen reserveringen te plegen (wat overigens wel een goed alternatief kan zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord pluseen