hoeveel verdien je met krantenwijk?

mijn zoon wil krantenwijk doen maar hoeveel verdiend hij er ongeveer mee want het is hard werken (1 o.a 2 uur)

en als hij daar maar 20 euro per maand mee krijgt heeft het geen nut de krantenwijk die hij wil lopen is via bossche omroep

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.7K

Het beste antwoord

Het bezorgen van dagbladen levert je allereerst een vaste vergoeding van 0,035 euro per bezorgde krant op.

Vervolgens komt daar 0,02 euro vergoeding bij per bijlage

Vervolgens mag je daar 0,05 euro bij optellen voor iedere tweede bijlage.

Ook krijg je een fietsvergoeding van 1 euro per bezorgdag.

Tot slot ontvang je voor je krantenwijk ook nog eens 0,25 euro per dag bij klachtenvrij bezorgen.

Maandelijks kan je krantenwijk vergoeding oplopen tot 160 tot 300 euro. Dus als dagblad bezorger kun je redelijk goed verdienen.

Toegevoegd na 37 seconden:
http://krantenwijk.blogspot.nl/2010/04/krantenwijk-wat-verdien-je-met-bezorgen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik weet genoeg :)

Andere antwoorden (2)

Het hangt ook af van welke krant(en) en het aantal wijken.
Je kan rekenen op een minimum van ongeveer €165-, per maand per week
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WAT?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
165 euro per maand, met 2 uur per dag werken, is een uurloon van bijna 4 euro.
Dat lijkt aan de hoge kant, maar moet met een redelijk gunstige wijk net kunnen.
Hou in de meeste gevallen rekening met wat minder (2.5-3 euro per uur) dan zit je veiliger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4 euro per uur is helemaal niet zoveel. Ik ben 16 en verdien met mijn nieuwe baan 7 tm 10 euro per uur en het kan nog meer. Ik werk alleen wel zwart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Wierdsmits, dan heb je wel een heel erg goede baan, en vast geen krantenwijk!
Ik ben 17 jaar hoeveel verdien ik ?