Hoe kan ik snel aan geld komen?

Ik ben bezig met mijn rijbewijs, maar ik kan nu al zien ik het na ga redden qua geld
ik kan elke maand wel wat opzij leggen, maar zal dan nog niet uitkomen
vanwege school heb ik ook geen tijd voor een baantje
ik heb pas in de zomervakantie weer tijd voor

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

- Geld lenen van familie
- Beetje geld bijverdienen door Euroclix, MoneyMiljonairs, Gekkengoud e.d.
- Misschien een medicatieonderzoek zoals in kranten staan
- Krantenwijk, de Telegraaf is op de radio ermee aan het adverteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

lenen van familie ?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan ook niet
capthavoc
14 jaar geleden
tja iets verkopen kan ook moet je even berekenen hoeveel je nodig hebt en wat je aan spullen kan missen.
Verkoop spullen op marktplaats.nl of iets dergelijks, zoek een bij baantje, vraag geld voor je verjaardag en doe dan een snelcursus om je rijbewijs te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, snelcursus = +1000 eurotjes sparen..
Omdat er tot nu toe nog niemand op geantwoord heeft denk ik dat niemand een zinnig antwoord heeft... Het is niet zo maar aan te geven waar je snel aan geld kunt komen, je kunt het verdienen, maar tegen 5 tot 9 euro per uur, naargelang de werkzaamheden, maar het is niet zomaar aan te geven waar dat het mogelijk is...

Kijk in je stad of dorp waar je woont, vlak in je buurt naar briefjes bij winkels of er hulpkrachten gezocht zijn, dat is een mogelijkheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja als je geen tijd hebt om te werken en je hebt elke maand zo veel geld nodig word het moeilijk.
je kan vragen of je fam je wil helpen maar niet alle ouders kunnen het betalen.
ik kon het ook niet en heb het pas op mijn 25e kunnen doen

mischien kan je wel regelen dat je een soort regeling met je rijschool kan maken. dat je in termijnen wel betaalt maar ietsje minder dan nu
14 jaar geleden
Als je vanwege school geen baantje kan nemen, en nu al moeilijk het geld kan missen, zou ik ik er toch even mee stoppen.
Je kunt je beter op je school concentreren en dan eventueel in de zomervakantie een baantje zoeken.
Dan kun je, als je dan een baantje hebt, daar je lessen mee betalen.
Ik zou je ten zeerste afraden om waar dan ook geld hiervoor te gaan lenen, dan heb je grote kans dat je in de schulden komt, waar je niet meer uit komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult toch tijd moeten maken voor een baantje; het komt immers niet uit de lucht vallen.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor geld zul je moeten werken en om te kunnen werken moet je tijd hebben..
werken in de avond uren geen optie??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 zo simpel is het idd, geld verdienen = werken
Gewoon nog een paar jaar wachten tot je werk hebt, je rijbewijs is toc heen soort van luxe (en een auto is dat helemaal, dat kun je zeker schudden voor je werk hebt). Lijkt me dus de meest voor de hand liggende oplossing.
Ik heb het ruim 28 jaar gered zonder rijbewijs, en redt me 95 % van de tijd nog steeds prima zonder.
Voor school heb je beslist geen rijbewijs nodig, dus vanwaar die haast ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt een antwoord op de vraag hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo ? Is er dan een serieus antwoord te bedenken op de vraag hoe kom ik makkelijk aan geld zonder te werken ??????
Wachten lijkt mij een uitstekende oplossing en een prima antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovendien geven meer mensen een antworod in die strekking ; heb je daar geen tijd om minnetjes uit te delen ofzo ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
" Hoezo ? Is er dan een serieus antwoord te bedenken op de vraag hoe kom ik makkelijk aan geld zonder te werken ?????? "
Zie andere antwoorden....!!! En hoe kun jiij zien dat ik jou een minnetje gegeven heb?????????? NIET DUS!!!
Wat goed van je dat je dat heb kunnen uitrekenen.

Ik kan je niet aan geld helpen, maar misschien moet je toch maar even verder lezen:

Wat zal je doen als je je rijbewijs hebt gehaald? Een auto kopen, en dan. Hier heb je ook geld voor nodig. Ook natuurlijk voor de benzine, ook die is niet goedkoop.

Tenzij je in de auto van anderen gaat rijden. Zal je ook geld nodig hebben. Heb je al eens uitgerekend of je dat dan wel kan betalen?
En misschien het Boosten van je auto?

Als je dat nu ook niet kan betalen. Kan je ook wat langer doen over je rijbewijs. Je hoeft niet elke week te lessen. Dit kan ook eens per maand. Dan heb je meer tijd om het geld bij elkaar te krijgen.

---

Het zal toch op die manier werken in het leven. Als je niet veel geld hebt, kun je dat ook niet uitgeven. Dat is maar goed ook, anders kom je alleen maar in de problemen. Dus dan moet je het even uitstellen. Dan heb je ook een doel om naar te streven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je weinig geld hebt en zelden lest (minder dan 1x week), dan ben je ook veel langer bezig je rijbewijs te halen. Beter nu stoppen en dan in de zomer werken en in 1 keer je rijbewijs halen (met 2x per week lessen).
Op zich is het hebben van een rijbewijs een goed ding en zeker een investering in je toekomst. Ik heb banen gehad die ik niet gekregen zou hebben als ik geen rijbewijs had gehad. Maar geld lenen kost geld. Ik zou jou adviseren hooguit van je ouders te lelen, of toch een baantje te nemen. Kranten/folders rondbrengen is ook een optie. Vraag je rijlesleraar hoeveel hij denkt dat je nog nodig bent en zorg dat je dat bedrag minimaal verdient. Tja en als je het echt niet red zul je tot de zomervakantie moeten wachten om door te gaan met lessen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch vrij maken om wat bij baantjes te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch tijd maken om te werken. Je tijd zo indelen dat je tijd kan maken voor je studie en werk. Heb ik ook gedaan. Ik had een studie, 2 kinderen en een huishouden en daarbij had ik ook een oproep baan in verpleeghuis. Het zit hem in het plannen dan komt de rest ook wel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld lenen van je ouders of andere familie? Geld lenen bij een bank of dergelijk kan natuurlijk ook maar kost allicht meer dan bij familie. Succes met je lessen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dingen verkopen, geld lenen familie, of desnoods gaan dealen. Ik raad de eerste twee aan.
ps: verkoop dingen die je niet echt nodig hebt, ook als je denkt het later nog een nodig te hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
van familie natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bank beroven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn ook baantjes die in de weekeinde plaatsvinden dus met de opmerking dat je er geen tijd voor hebt red je het niet,,de enige manier om eerlijk aan geld te komen voor je rijbewijs is een baantje ,of een lening of een geldschieter,zonder inkomen is een lening zeer onverstandig,een geldschieter is in de meeste gevallen ook niet haalbaar,dus blijft een baantje over,of je mooet je rijbewijs uitstellen totdat je weer genoeg geld hebt om het af te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drugshandel
Overvallen
Tassendiefstal
Rij instructeur chanteren

Tijd heb je niet, tijd maak je. En blijkbaar zijn andere dingen voor jou belangrijker dan geld verdienen voor je rijbewijs (studeren/sporten/vrienden/familie/enz). Daar is niets mis mee, maar je kunt niet alles hebben. Dus je zult moeten kiezen en als dat is om geen tijd vrij te maken voor een baantje dan kun je geen rijlessen nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een rijbewijs zijn er wel meer baantjes waarmee je geld kan verdienen. Als je het geld niet bij familie kunt lenen, dan moet je toch prioriteiten moeten stellen. School, leuke dingen of werken en je rijbewijs halen.

Zijn er zaken die nu tijd/geld kosten, waar je zonder kan(GSM-bundel, uitgaan, kleding kopen, TV-kijken)? Wat kan je opgeven, zodat je tijd/geld over hebt om te werken/rijlessen te volgen?

Als je weinig geld hebt en zelden lest (minder dan 1x week), dan ben je ook veel langer bezig je rijbewijs te halen. Beter nu stoppen en dan in de zomer werken en in 1 keer je rijbewijs halen (met min. 2x per week lessen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 realistische manieren om snel aan geld te komen

Tip 1 ) Lenen
Tip2 ) Word proefpersoon en laat geneesmiddelen testen.
Tip 3 ) Word stroper
Tip 4 ) Verkoop je spullen.
Tip 5 ) Je kunt ook je spullen verpanden.
Tip 6 ) Word straatmuzikant.
Tip 7 ) Veel zwervers verdienen meer geld dan jij denkt met bedelen.
Tip 8 ) Word een levend standbeeld op straat. Hier hoef je niets voor te kunnen.
Tip 9 ) Word een mobiel reclamebord.
Tip 10 ) Word dagloner om snel aan geld te komen.

SuCCes.!!!

Kijk ook een deze vraag.
http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-makkelijk-geld-verdienen.3908