Kan iedereen uitstel van betaling aanvragen? Ook particulieren en eenmanszaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitstel van welke betaling? De groenteman zal het niet accepteren. De meeste instanties zijn vaak wel bereid om mee te denken als er betalingsproblemen zijn.

Antwoorden (1)

Aanvragen ja, of het verzoek gehonoreerd wordt, bepaalt de tegenpartij volgens al dan niet vastliggende regels.
Computoon