Hoe spaarsaldo overschrijven?

Ik heb een spaarsaldo van 52 euro staan bij de ING. En ik vroeg me af hoe ik dit kan overschrijven naar mijn rekening?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Toen je die spaarrekening opende moet je daar overschrijfformuliertjes bij hebben ontvangen. Die gebruik je om het bedrag van de ene op de andere rekening over te zetten.
Amadea
11 jaar geleden
Gewoon via internet bankieren.
ronron1212
11 jaar geleden
ik ga er even van uit dat je internetbankiert
je logt in en dan kom je op het overzicht betaalrekening
daarnaast zie je een rijtje betalen en sparen
ga bij sparen naar spaaropdracht
dan kun je aangeven dat je spaarbedrag naar je lopende rekenig moet, of andersom
je ziet het vanzelf als je bezig bent
anneliez
11 jaar geleden
Log in op mijning.nl
Je gaat dan naar "overschrijven"
In plaats van "overschrijven naar bankrekening" kies je voor "spaarrekening, inleggen of opnemen.
Het exacte bedrag vul je in.
Je kiest daarna spaarrekening naar bankrekening
Opslaan naar verzendlijst en daarna vul jij je tancode in ter bevestiging.
Het staat daarna direct op je betaalrekening.