Hoe spaarsaldo overschrijven?

Ik heb een spaarsaldo van 52 euro staan bij de ING. En ik vroeg me af hoe ik dit kan overschrijven naar mijn rekening?

Weet jij het antwoord?

/2500

Toen je die spaarrekening opende moet je daar overschrijfformuliertjes bij hebben ontvangen. Die gebruik je om het bedrag van de ene op de andere rekening over te zetten.

Gewoon via internet bankieren.

ik ga er even van uit dat je internetbankiert je logt in en dan kom je op het overzicht betaalrekening daarnaast zie je een rijtje betalen en sparen ga bij sparen naar spaaropdracht dan kun je aangeven dat je spaarbedrag naar je lopende rekenig moet, of andersom je ziet het vanzelf als je bezig bent

Log in op mijning.nl Je gaat dan naar "overschrijven" In plaats van "overschrijven naar bankrekening" kies je voor "spaarrekening, inleggen of opnemen. Het exacte bedrag vul je in. Je kiest daarna spaarrekening naar bankrekening Opslaan naar verzendlijst en daarna vul jij je tancode in ter bevestiging. Het staat daarna direct op je betaalrekening.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100