Hoeveel verdiend een folderwijk en welke bedrijven het beste zijn?

Mijn dochter word over 2 weken 13, ze wil graag een krantenwijkje (folders) maar ik vraag mij af hoeveel het verdiend en welke "bedrijven" het beste zijn? Ook wil ze het graag in de buurt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist op deze leeftijd is het niet belangrijk hoeveel ze ervoor krijgt, het is prima dat ze het inzicht krijgt dat er voor geld echt gewerkt moet worden, dat je het niet zomaar verdiend.
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik vraag me af of deze vraag wel door de moeder is gesteld... Ik denk dat "dochter" weet dat ze met haar 12 jaren nog geen GV-account mag hebben, en daarom maar doet alsof ze haar eigen moeder is.

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf in welke regio je woont. In iedere regio/stad hebben ze weer andere bedrijven.

Ik ben 14 en heb zelf een krantenwijk. Ik bezorg één keer per week een regionaal krantje. Daar ben ik ongeveer 1,5 tot 2 uur mee bezig, en ik verdien er ongeveer €12 per week mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn zoon werkt bij VSP, het zijn ingesealde folderpakketten dus je hoeft ze niet zelf bijeen te voegen. Ik help hem wel (ik vind het wel gezellig) en dan zijn we anderhalf uur bezig en dan krijgt hij iets van 9-15 euro. Eén keer 19 euro, toen waren we 2 uur bezig maar ik duwde de volle fiets en gaf folders aan, als hij zelf een karretje heeft zou hij het in 2,5 uur kunnen doen.

Overal verdien je anders, als je de pakketten nog moet invouwen houd je soms minder dan 2 euro per uur over als je alles uitrekent.

Zorg dat het in de buurt is inderdaad zodat je geen tijd kwijt bent met heen en weer fietsen en zorg voor iets van een karretje of kinderwagen of wat dan ook als het zware pakketten zijn (VSP).

Je kunt bedrijven vinden in jullie plaatselijk krantje, VSP dus, http://www.bezorgenvanfolders.nl/ of http://www.mijnkrantenwijk.nl/ http://www.de-schakel.nl/postcodespecificaties.htm of http://www.foldersbezorgen.com/

Oja: de kans dat je nu wat vindt wordt wel steeds kleiner, na 1 januari heb je dan weer veel kans (dit ivm de bonus met nieuwjaar).