Is er een wettelijk minimum voor de huurprijs van een studentenkamer om in aanmerking te komen voor een uitwonende beurs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee als je je inschrijft op een ander adres dan je ouders wonen krijg je een uitwonende beurs. Wat je huur is maakt niet uit.

Toegevoegd na 49 seconden:
DUO controleert trouwens wel of studenten wel echt op dat adres wonen.