Ik doe dat zelf door aan het einde een apart actiepuntenlijstje te maken met daarin wie wat wanneer af moet hebben (en eventueel de status indien er langlopende zaken zijn).
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gewoon in de agenda,actiepunten vermelden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de te nemen actie te onderstrepen of vet te maken en aan de linkerkant van de betreffende regel een opmerking te plaatsen met een opmerking als: Te nemen actie door.... en op de puntjes volgt dan de naam van degene die dit moet uitvoeren.