Je moet erg voorzichtig zijn met thuiswerk. Ik ken de site niet, maar dat zegt weinig: ze veranderen per week van internetlocatie. Zodra een site geld vraagt, moet je gelijk stoppen. Thuiswerk moet geld opleveren, geen geld kosten.
deze site ken ik wel, en schijnt betrouwbaar te zijn: http://www.thuiswerkvacatures.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is gewoon een onzin site. je moet hier niet met je gegevens aan de gang gaan. kans is 99.9% dat je word opgelicht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat denk je zelf? Heb even gekeken, je kan ruim 8.000 euro per maand verdienen. Dat geloof je toch zeker niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laten we duidelijk zijn: Sinterklaas bestaat niet en gaat het hun dus om JOUW geld. Stink er niet in. Snap dat er mensen zijn en zeker in deze tijd die wat willen bij verdienen er zijn betere manieren. Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Websites met .tk hebben inderdaad dikwijls een slechte reputatie en staan, in tegenstelling tot .nl en .be websites niet geregistreerd met verantwoordelijke eigenaars (bijv. via dns.be kun je zien dat ik de eigenaar ben van www.logocom.be maar ook van www.vreemdevrouw.be en zo). Op de Ripoff Reports komt deze domeinnaam nog niet voor, maar ik weet dat er bijv. een truc bestond via het adres http://www.playermod-runescape.tk/ dat ook werkte met een login en paswoord om een Runescape-account te hacken. Dit op zich is nog niet zo erg, maar er gebeurt wel DAARNA dikwijls internetfraude omdat dit soort accounts met veel 'gp' (punten) dan dikwijls doorverkocht worden voor echte dollars.

Nu inhoudelijk:
Het lokmiddel om geld te verdienen via het 'Amerikaanse model' is al veel ouder dan internet, en het betreft soms het piramidesysteem, soms ook jobs zoals op stap gaan en 'mysterie shopper' spelen, maar veel meer komt het voor dat je gigantisch veel moet telefoneren of telefoonjobs doen in sub voor enquêtebureaus en soms ook voor mensen van de georganiseerde misdaad.

Geld verdienen zonder te werken en zonder verantwoordelijkheid te hebben van thuis uit... mmm. Vraag gewoon eens concreet naar mensen die al vijf jaar dat werk doen en vraag naar hun klanten van vijf jaar geleden. Dat volstaat meestal.

Als je het doet, continu controleren dus en geen paswoord nemen dat ook maar lijkt op een paswoord dat je ook maar ergens anders gebruikt!

Piramidesysteem zie reactie hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het piramidesysteem zelf is meer bekend van bijv. verzekeringen zoals van Hamburg Mannheimer (ik werd hiervoor al benaderd in 1987 tijdens mijn legerdienst en zocht het toen wiskundig uit), maar ook Tupperware werkt zo en het werkt als volgt: Je verkoopt eerst wat materiaal/verzekeringen aan mensen uit je buurt (familie) en die brengen terug mensen aan en zo krijg je een mooi procent op (duurdere) verzekeringen. In stilte heb je echter ook een contract dat als ze de jaren erna opzeggen, dat je soms die procentjes deels moet terugstorten. Het werkt echt, want je klimt al heel snel van 5 naar 20 verzekeringen die je soms begint 'aan te smeren' omwille van het procentje en zo kom je hoger in de piramide en als je goed bent, haal je zelfs de persoon in die boven je stond (die dat niet leuk vindt). Maar plots wordt het moeilijk en is je omgeving uitgeput, of komen de eerste schadegevallen en blijken toevallig die dingen contractueel 'niet' gedekt en komt er ontevredenheid. Het systeem stort dan sneller in elkaar dan je voor mogelijk hield en je wilt er dan weer tussenuit, maar je hebt een lelijk papiertje getekend met verbrekingsvergoedingen en zo. Intussen kun je echt miserie krijgen met je familie. De piramide werkt dus in het begin gemakkelijk, maar werkt nog veel sneller als je plots naar beneden dondert.