Wie heeft ervaring met www.thuiswerken.tk ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet erg voorzichtig zijn met thuiswerk. Ik ken de site niet, maar dat zegt weinig: ze veranderen per week van internetlocatie. Zodra een site geld vraagt, moet je gelijk stoppen. Thuiswerk moet geld opleveren, geen geld kosten. deze site ken ik wel, en schijnt betrouwbaar te zijn: http://www.thuiswerkvacatures.nl/

dit is gewoon een onzin site. je moet hier niet met je gegevens aan de gang gaan. kans is 99.9% dat je word opgelicht

Wat denk je zelf? Heb even gekeken, je kan ruim 8.000 euro per maand verdienen. Dat geloof je toch zeker niet.

Laten we duidelijk zijn: Sinterklaas bestaat niet en gaat het hun dus om JOUW geld. Stink er niet in. Snap dat er mensen zijn en zeker in deze tijd die wat willen bij verdienen er zijn betere manieren. Veel succes

Websites met .tk hebben inderdaad dikwijls een slechte reputatie en staan, in tegenstelling tot .nl en .be websites niet geregistreerd met verantwoordelijke eigenaars (bijv. via dns.be kun je zien dat ik de eigenaar ben van www.logocom.be maar ook van www.vreemdevrouw.be en zo). Op de Ripoff Reports komt deze domeinnaam nog niet voor, maar ik weet dat er bijv. een truc bestond via het adres http://www.playermod-runescape.tk/ dat ook werkte met een login en paswoord om een Runescape-account te hacken. Dit op zich is nog niet zo erg, maar er gebeurt wel DAARNA dikwijls internetfraude omdat dit soort accounts met veel 'gp' (punten) dan dikwijls doorverkocht worden voor echte dollars. Nu inhoudelijk: Het lokmiddel om geld te verdienen via het 'Amerikaanse model' is al veel ouder dan internet, en het betreft soms het piramidesysteem, soms ook jobs zoals op stap gaan en 'mysterie shopper' spelen, maar veel meer komt het voor dat je gigantisch veel moet telefoneren of telefoonjobs doen in sub voor enquêtebureaus en soms ook voor mensen van de georganiseerde misdaad. Geld verdienen zonder te werken en zonder verantwoordelijkheid te hebben van thuis uit... mmm. Vraag gewoon eens concreet naar mensen die al vijf jaar dat werk doen en vraag naar hun klanten van vijf jaar geleden. Dat volstaat meestal. Als je het doet, continu controleren dus en geen paswoord nemen dat ook maar lijkt op een paswoord dat je ook maar ergens anders gebruikt! Piramidesysteem zie reactie hieronder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100