bkr code omschrijving a met ingang 30-04-2004 en dan 2 met ingang 26-05-2004. Is het niet zo dat ze je 90 dagen kans moeten geven om te reageren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Betalingsachterstanden kunt u voorkomen door te voldoen aan de afgesproken verplichtingen. Een kredietverstrekker is verplicht u te waarschuwen voordat een betalingsachterstand gemeld wordt. Wanneer u na deze waarschuwing nog niet betaalt, dan wordt de betalingsachterstand gemeld bij BKR.

Zodra u de achterstand ingelopen hebt, registreert de kredietverstrekker het herstel van uw achterstand. 5 jaar na het herstel worden de betalingsachterstanden en het herstel verwijderd uit het CKI.
ronron1212