Hoe kan ik mij aanmelden op knooppunt zonder licentiecode?

Hallo Ik zit in het 5de en ik heb morgen duits toets. Ik zou mij moeten aanmelden op knooppunt maar ik heb mijn boek van duits niet mee en hierin staat die licentiecode die ik nodig heb... wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naar een collega gaan van je school en samen leren voor die toets door hem/haar te laten inloggen met zijn/haar eigen licentiecode.

Want je hebt ongetwijfeld vooraf de Algemene Vooraarden van Knooppunt gelezen:

"1. . Een licentieactievatiecode of LAC mag door maximaal één individuele gebruiker gebruikt worden. De geldigheid van het lesmateriaal kan tevens beperkt in de tijd zijn.

(...)

6. Bij vermoeden van misbruik behoudt Knooppunt zich het recht voor de toegang tot Knooppunt te blokkeren.

(...)
9. De gebruiker verklaart kennis te hebben genomen van de algemene leveringsvoorwaarden van Knooppunt en van deze licentievoorwaarden en verklaart zich akkoord met genoemde voorwaarden. "
Computoon