Hoelang gelden de najaarskortingen op bol.com?

Ik ben over minder dan twee maanden jarig en ik was van plan een digitale tekentablet te vragen. Op bol.com heb je nu 51% korting op één van de tablets die ik graag zou willen, maar het zou erg zijn als ik te laat was met de korting...
Weet iemand misschien hoe lang het duurt?
Het gaat trouwens om de Intuos4 S A6 Wide

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alle najaarsaanbiedingen gelden tot en met 3 oktober.
Amadea
11 jaar geleden
Tot 3 oktober 2012. Maar... ik zie nergens dat die korting ook voor dit artikel geldt.
Computoon
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zoals je ziet heb ik mijn bron vermeld!