Kan Paypal de gebruikersnaam van mijn verbonden ING bankaccount zien? Lees ook de extra uitleg.

Als je een Paypal rekening aanmaakt kan je je bank account er aan verbinden door zo bestellingen te doen op een webshop , kan Paypal je naam en andere gegevens zien die bij je bank account horenof zien ze bij het aanmaken/bestellen alleen de gegevens die je op Paypal invult???? wees alstublieft specifiek in u uitleg.

Toegevoegd na 13 minuten:
Rede dat ik het vraag is omdat ik Paypal een klein beetje een eng gebeuren vind , ik vertrouw ze nog niet helemaal door een of andere rede

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een paypal rekening en ik werk bij de ING, kan je verzekeren dat paypal niet jouw gebruikersnaam of inlogcode kan zien welke je hebt bij internetbankieren. Deze is alleen bekend en zichtbaar voor jou zelf.