hoezo moet de KNRM er op uit voor een boot met motorproblemen hier kan een toch ook een sleepboot voor komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Een boot met motorproblemen kan zeer gevaarlijke situaties opleveren. Als je stuurloos bent is onmiddellijke hulp zeer belangrijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Een sleepboot blijft noodzakelijk bij kalme zee is er geen redding nodig en de reddingsboot is geen sleepboot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij kalme zee is wel redding nodig, bij kalme zee staat namelijk ook gewoon stroming en drijf je gewoon heel ver af. Dit kan ook gevaar met zich meebrengen voor het overige verkeer op het water. Zodra een boot een ander sleept is het een sleepboot en de KNRM is hier gewoon voor. Blijkbaar heb je nog nooit gevaren ronron.
ronron1212
10 jaar geleden
bron? Want dan hebben we geen slepers meer nodig in nood.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kom jij maar met je bron, stuurloos zijn is nood.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.rtvnh.nl/nieuws/102973/KNRM+redt+stuurloos+jacht+op+IJsselmeer zomaar een voorbeeld
ronron1212
10 jaar geleden
jacht op het ijselmeer ja Maar op zee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stuurloos op zee is minder erg zeker... Je weet van toeten noch blazen!