Hoe wil de SP de crisis uitkomen en hoe denken zij er over wie dat moet gaan betalen?

-

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik doe er niet zielig over, ik doe deze vraag voor een debat op school en ik vond de site van de SP niet zo duidelijk en kon niks vinden over de crisis, vandaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Waarom lees je niet even het partijprogramma van de SP?
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
nou ja, dat is niet een kwestie van even. ben je zo een halve dag mee zoet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een magische geld boom lijkt me zo.. Heb het programma gelezen.. En Ik zag niet hoe ze dat konden gaan betalen, dan de schuld vooruit schuiven.

Antwoorden (2)

door de hoge inkomens aan te pakken door bijvoorbeeld hogere belastingen in te voeren. de rijke mensen moeten het voornamelijk gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je uit het verkiezingsprogramma halen. Vanaf bladzij 65 gaat het over de financiën.