Ik heb 25 jaar geleden mijn basisbeveiligingsdiploma gehaald dat ben ik kwijt waar kan ik die opvragen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het was via de firma seceurop wij werkte samen met de marechaussee op schiphol dus geen onderwijsinstelling!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was via de firma seceurop wij werkte samen met de marechaussee op schiphol dus geen onderwijsinstelling!

Antwoorden (2)

Lijkt me duidelijk dat je even contact moet zoeken met Seceurop, nu overgegaan in G4S:

http://www.kellysearch.nl/nl-company-350438015.html

Zij moeten i.i.g. een verklaring of bewijs hebben dat jij dat diploma hebt gehaald anders had je niet mogen werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat ik even voorop stellen dat ik niet weet hoe het 25 jaar geleden ging, ik was toen 4 :-)

Maar nu gaan alle diploma's voor beveiliger via de SVPB. En ik vermoed dat zij het bewijs in hun archief hebben dat jij ooit examen gedaan hebt, en dit gehaald hebt.

Via de onderstaande link kun je de procedure vinden voor het opvragen van een diploma.