Dit zegt ING op haar site:

Veelgestelde vragen
Waarom vervallen Rentepunten? Met Rentepunten willen we u als spaarklant, naast rente, iets extra's bieden. Rentepunten vervallen na 3 jaar. Wij gaan er hierbij vanuit dat we u met een periode van drie jaar ruimschoots de kans geven om te profiteren van uw opgebouwde Rentepunten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, maar alleen de rentepunten die je 3 jaar geleden hebt "gespaard", spaar je bijvoorbeeld elke maand 100 rentepunten, dan vervallen na 3 jaar per maand 100 punten (dus niet de punten die je binnen 3 jaar hebt gespaard). Als je iets besteld trekken ze je oudste punten er het eerst af. Ik heb er al regelmatig iets besteld, kadobonnen voor de ANWB, Musicaltickets, Antivirusprogramma. Het gaat nu pas spelen omdat het programma pas 3 jaar loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rentepunten hebben altijd al een geldigheidsduur gehad van 3 jaar. postbank is daar in 2007 mee begonnen en daarom vervallen die eerste punten in 2010