op welke dag/datum van de maand word de belasting teruggave betaald m.b.t de kinderopvang?

onze dochter gaat in september voor het eerst naar de opvang voor 2 dagen en ik ben benieuwd wanneer en hoeveel ik terugkrijg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de regels nog niet zijn veranderd, worden toeslagen op de eerste werkdag na de 19e van de maand uitbetaald, evt met terugwerkende kracht vanaf de dagtekening vd beschikking.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wilt weten hoeveel je ca krijgt, kan je een proefberekening maken op www.toeslagen.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, Samuel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast geheel overbodig maar: je moet het wél zelf aanvragen, je krijgt het niet vanzelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inhderdaad zelf aanvragen. En je krijgt altijd op ongeveer de 20e de toeslag voor de maand erna. Als je dus nu aanvraagt krijg de op ongeveer de 20e van september de toeslag voor september EN oktober.