Kan iemand geld storten op een Jongeren Wereldpas van de ABN?

Het gaat om een Jongeren pas.

Ik ga binnenkort bij een supermarkt werken maar kunnen zij op deze pas geld storten?

Ik kan namelijk online met de pas niet betalen omdat ie dan niet geldig is maar kunnen andere wel geld erop storten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een pas moet gekoppeld zijn aan een bankrekening dus je moet ook een bankrekening hebben. Op een pas kun je niets storten.
ronron1212
11 jaar geleden
20 jaar geleden had ik dezelfde pas. En daar kon gewoon op gestort worden.
Dus antwoord, ja.

En ongemerkt hebben ze die rekening gewoon omgezet naar een normale rekening zonder het mij te vertellen.
Ik geloof op mijn 27e ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn zoon werkt ook in een supermarkt, en hij heeft ook een Jongerenpas. Je hebt wel een bankrekenig nodig.