Je zou 't eens kunnen proberen bij een muntenhandel of via internet (zie onderstaande link).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij GWK, de vroegere grenswisselkantoren. Die zitten op de grotere stations en op Schiphol, en misschien ook op andere plaatsen, maar dat kun je zo op internet vinden.
En anders bij bankfilialen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 yenstukken bij bank of GWK kost je aan commissie veel meer dan die munten waard zijn ben ik bang.
Misschien advertentie op marktplaats zetten
of bij een reisbureau dat reizen naar Japan organiseert eens vragen, reisleiders hebben vast wel muntjes over
anneliez
11 jaar geleden
Op een aantal NS-stations zijn er wisselkantoren.