Ik heb gister geld overgemaakt, van ING naar ABN, om 20:00 s'avond, wanneer komt dit geld aan op de ABN rekening?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.5K

Het beste antwoord

Transacties binnen dezelfde bank vaak dezelfde dag nog. Naar een andere bank en op vrijdagavond komen pas maandagochtend aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Eigenlijk onmiddellijk. Kan misschien 10 minuten tussen zitten, maar dan heb je het wel gehad. Natuurlijk wel aannemende dat je het electronisch hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het inderdaag electronisch (via PC) gedaan, maar is het niet zo dat ze in het weekend geen transacties voltooien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat Netwerk (computer) gaat volledig automatisch door en weet niet dat het weekend is. Ook hoeft het morgen geen "thee op bed".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is weekend dan komt het pas aan maandag omdat het geen ING rekening is. Gaat het van ING naar ING dan staat het direct op de rekening ook in het weekend.
Het geld komt pas binnen de eerstvolgende werkdag en omdat het nu weekend is, wordt het pas maandag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De de ing is een bijzonder verhaal. Normaal gesproken staat het geld binnen een.uurtje wel op de andere rekening. Als je echter ing gebruikt dan gaat er een dag overheen. dus ga uit van.24 uur.

Toegevoegd na 51 seconden:
Op werkdagen, niet in het weekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geld overmaakt op een werkdagen voor 15.30 uur dan staat het dezelfde dag nog op de andere rekening. Nu is het na 20.00 uur overgemaakt en het is ook nog eens weekend dan wordt het pas maandag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De praktijk ervaring leert mij.anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk er en mijn verhaal klopt echt.