?Van de bank kreeg ik het bericht dat mijn rekening door een derde ongeautoriseerde partij is betreden.

Als ik de link klik krijg ik een wit scherm. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een phishing e-mail. Je bank zal NOOIT een e-mail sturen om dit te vragen. Als ze jouw gegevens zouden willen verifiëren dan vragen ze je langs te komen bij een vestiging en dit doen ze dan per brief of telefonisch.

Als jij jouw gegevens op die pagina invult, dan hebben de makers toegang tot jouw online bankieren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet openen!!!! Gelijk je bank bellen hier over
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker niet openen het is waarschijnlijk een virus oppassen!!
Niks bevestigen maar contact met abn amro zoeken!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een nep-mail pas op!!!! Meteen contact met je bank opnemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nóóit neemt een bank per e-mail contact op met een klant. Als er iets aan de hand zou zijn, dan word je opgebeld of je ontvangt schriftelijk bericht. Het is zeer gevaarlijk om op een link te klikken, vooral als het financiële zaken betreft. Mogelijk heb jij nu een phisher toegang gegeven tot jouw computergegevens. Direct contact opnemen met de bank om jouw rekening te laten blokkeren!

Toegevoegd na 4 minuten:
Internetfraude melden

Heeft u een valse e-mail ontvangen? Denkt u te maken te hebben met een namaakwebsite van de ABN AMRO bank? Als u internetcriminaliteit vermoedt, meldt het!
https://www.abnamro.nl/nl/prive/overabnamro/veiligheid/f_melden.html#/?s=0/:S0
Amadea
11 jaar geleden
Indien u de link heeft aangeklikt, rest u zo spoedig mogelijk uw rekening(en) en bankpassen te laten blokkeren.