Hoelang kan het op een doordeweekse dag duren voordat geld dat overgemaakt is, op de ander zijn rekening staat?

ING naar Rabobank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Maakt u met Mijn ING (internetbankieren) geld over naar een rekeninghouder bij een andere bank?

Als u de opdracht voor 15.30 uur verstuurt, staat het geld nog dezelfde dag op de andere rekening.

Verstuurt u de opdracht na 15.30 uur, dan is het bedrag de volgende werkdag bijgeschreven....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Meestal wat miijn ervaring is bij deze 2 banken Als je het voor 11 uur over maakt smiddags anders de andere dag, Of naar het weeked.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
banken zeggen dat het "een paar dagen" duurt, nader vragen geeft als antwoord 4 a 5 dagen.
eigen ervaring is dat het tot 10 werkdagen *kan* duren, gebeurt niet vaak, maar het kan!

Toegevoegd na 3 minuten:
ik vergat dat je misschien bedoelt dat het geld via internetbankieren overgemaakt wordt...

mijn antwoord is gebaseerd op een bankgiro ingevuld in een bankenvelop ("port betaald") versturen en dan maar afwachten...
dus zoals alle mensen geld overmaken die niet internetbankieren.