Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang kan het op een doordeweekse dag duren voordat geld dat overgemaakt is, op de ander zijn rekening staat?

ING naar Rabobank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maakt u met Mijn ING (internetbankieren) geld over naar een rekeninghouder bij een andere bank?

Als u de opdracht voor 15.30 uur verstuurt, staat het geld nog dezelfde dag op de andere rekening.

Verstuurt u de opdracht na 15.30 uur, dan is het bedrag de volgende werkdag bijgeschreven....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Meestal wat miijn ervaring is bij deze 2 banken Als je het voor 11 uur over maakt smiddags anders de andere dag, Of naar het weeked.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
banken zeggen dat het "een paar dagen" duurt, nader vragen geeft als antwoord 4 a 5 dagen.
eigen ervaring is dat het tot 10 werkdagen *kan* duren, gebeurt niet vaak, maar het kan!

Toegevoegd na 3 minuten:
ik vergat dat je misschien bedoelt dat het geld via internetbankieren overgemaakt wordt...

mijn antwoord is gebaseerd op een bankgiro ingevuld in een bankenvelop ("port betaald") versturen en dan maar afwachten...
dus zoals alle mensen geld overmaken die niet internetbankieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding