ik heb een ww uitkering van 808,10 per 4 weken, maar wat is eigenlijk het minimuminkomen per maand??

Ik wil alleen weten wat het minimum inkomen is per 4 weken als je een uitkering hebt van 808,10 ik heb huurtoeslag en zorgtoeslag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
Als je denkt dat je te weinig krijgtkun je eens op www.berekenuwrecht.nl kijken. Eventuele extra toeslagen worden daar berekend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, voor dat bedrag kun je beter gaan werken.
Het minimumloon is hoger. Bijstand is overigens
Alleenstaande tussen 21 en 65 jaar oud
50% van het minimumloon

Antwoorden (3)

Het minimumloon voor vanaf 23 jaar per 4 weken is 1344,20. Per maand is 1456,20
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werd toch niet gevraagd? Er werd gevraagd of er een minimuminkomen is.
Minimumloon is € 1456,20 per maand.
Tenminste als je 23 jaar of ouder bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat niet zoiets als een minimuminkomen. Er bestaat wel een minimumloon, maar dat geldt als vergoeding voor arbeid. Als je werkloos bent geldt dat dus niet.