Bij de creditcard kosten van de rabobank staat "Inkomende overboekingen" waar voor wereld betalingen moet worden betaald, is dit voor elke transactie?

Er staat:
Inkomende overboeking
eurobetaling 0,-
wereldbetaling 10,-

stel je voor ik ontvang 2 dollar moet ik dan 10 euro betalen omdat het uit amerika komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja dat is voor elke transactie want je geld wisselt naar dollar. en je bent dan buiten nederland.

Toegevoegd na 57 seconden:
ik bedoel voor elke keer betaal je dus transactie!