Wie heeft er ervaring met online geld verdienen?

Wie heeft er naast zijn reguliere baan weleens geprobeert om geld online te verdienen en heb je er goede of slechte ervaringen mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb aandelen.. en dat doe ik allemaal online... Mijn ervaringen zijn op dit moment kl...'-)

Ik heb een online webwinkeltje in eigen beheer die niet onverdienstelijk loopt. De clue ervan is wel dat de verzendkosten ook nog leuk moeten blijven voor beide partijen. Een artikeltje van € 1,10 die nèt niet door de brievenbus past moet je niet online gaan zetten want er is geen mens die daar € 6,75 aan verzendkosten voor bij wil gaan betalen, en logisch ook. Voor de rest verdien ik er een leuk centje bij mee. Ook zelfbedachte dingetjes en ontwerpen die mensen tegen betaling van èèn telefoontje kunnen downloaden kan soms heel lucratief zijn, mits je iets unieks kunt aanbieden. Just my 2 cts.

ik verdien een redelijk zakcentje op de volgende sites. je kan er enquettes doen, en door op mails te klikken krijg je ook wat geld als je meerdere van die sites hebt kan je lekker wat bijverdienen

Bronnen:
http://www.gpt-site-nederland.nl/onze-gpt-sites

Heb al jaren ervaring met de verkoop van kinder spulletjes online. Heb een eigen webwinkel dat leuk verkoopt nu. Ooit begonnnen als hobby maar omdat er steeds meer vraag kwam, kwam het idee van de webwinkel. Naast de webshop heb ik ook een parttime baan, valt goed te combineren en verdien een leuk zakcentje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100