Wie heeft er ervaring met online geld verdienen?

Wie heeft er naast zijn reguliere baan weleens geprobeert om geld online te verdienen en heb je er goede of slechte ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Ik heb aandelen.. en dat doe ik allemaal online...
Mijn ervaringen zijn op dit moment kl...'-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarin heb je aandelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is al jaren zo sharona. De Nasdaq heeft mij de das omgedaan
Ik heb een online webwinkeltje in eigen beheer die niet onverdienstelijk loopt. De clue ervan is wel dat de verzendkosten ook nog leuk moeten blijven voor beide partijen. Een artikeltje van € 1,10 die nèt niet door de brievenbus past moet je niet online gaan zetten want er is geen mens die daar € 6,75 aan verzendkosten voor bij wil gaan betalen, en logisch ook.

Voor de rest verdien ik er een leuk centje bij mee. Ook zelfbedachte dingetjes en ontwerpen die mensen tegen betaling van èèn telefoontje kunnen downloaden kan soms heel lucratief zijn, mits je iets unieks kunt aanbieden.

Just my 2 cts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik verdien een redelijk zakcentje op de volgende sites.
je kan er enquettes doen, en door op mails te klikken krijg je ook wat geld
als je meerdere van die sites hebt kan je lekker wat bijverdienen
14 jaar geleden
Ik vul enquetes in (voor sommige krijg je bonnen maar ik heb er ook een paar die geld storten) en verkoop spulletjes via mijn webwinkel en marktplaats. Het is begonnen met de zolder op te ruimen en langzaam aan weet je wat goed scoort. Mensen bieden de gekste bedragen voor spullen die je voor een prikkie (op)gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb al jaren ervaring met de verkoop van kinder spulletjes online. Heb een eigen webwinkel dat leuk verkoopt nu. Ooit begonnnen als hobby maar omdat er steeds meer vraag kwam, kwam het idee van de webwinkel.
Naast de webshop heb ik ook een parttime baan, valt goed te combineren en verdien een leuk zakcentje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed. Een webwinkel, daar valt dus echt geld mee te verdienen op internet. Ik las laatst al een berichtje op internet over twee jonge meiden van een jaar of 17 die al heel succesvol waren met hun eigen webwinkel: http://jongeren.blog.nl/algemeen/2009/10/21/money-money-money