dat ligt denk ik aan het station. Op schiphol kan ik met alle creditcards ( dus ook met Visa) betalen. Het beste kan je even de NS bellen en specifiek vragen. Het antw is dus niet nee, maar het ligt aan het station ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voordelen
Je kunt behalve met pin of munten ook met chipknip of creditcard betalen.
Je kunt meerdere kaartjes tegelijk kopen (maximaal vier).
Je kunt een via-station aangeven of een rondreis kopen.
Je kunt maandkaarten kopen, mits je een stamkaart hebt.
Je kunt (beperkt) internationale kaartjes kopen.
Voor internationale bezoekers is deze automaat ook in het Engels beschikbaar....
Ik reis vrij vaak het land rond, en ik heb de optie alleen gezien op kaartautomaten op Schiphol en Amsterdam Centraal.