Kan je verschil terugvragen van een online gekochte bank die in het zichttermijn afgeprijsd word?

Bank gekocht online, alleen nu binnen de zicht termijn 10 % korting.Dezelfde banken staan vermeld alleen niet dezelfde kleur.Het verschil is ong. 100 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even gebeld en het verschil word terug gestort ! Super!

Antwoorden (2)

Je kunt het vragen maar ze hoeven het niet te geven. Soms doen ze het wel uit coulance.

Als ik het goed begrijp kun je de bank nog terugbrengen (zichttermijn?) dan zou je daar nog gebruik van kunnen maken als je het 'hard' wilt spelen: ik wil de korting of jullie krijgen de bank terug.

Let wel goed op dat het niet door dat kleurverschil komt, want misschien is dat andere (goedkopere) stof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen kan altijd, nee heb je - ja kun je krijgen, hoewel dat laatste onwaarschijnlijk is.
Je zou de koop ongedaan kunnen maken binnen de zichtperiode en dan de andere aanbieding kopen, je hebt dan alleen een bank in een andere kleur.
In de praktijk zal de bank in de andere kleur veel minder populair zijn gebleken zodat de winkel ze in de uitverkoop heeft gedaan.
De winkel is dan ook niet verplicht om jou het verschil terug te betalen, een bank met een andere kleur is een andere bank dan die jij gekocht hebt.