Hoe ga je het beste om met de wet PAWA, nadat je 52 weken werkloos bent geweest?

De PAWA is een wet voor langdurige werklozen, die moeten op zoek gaan naar passende arbeid. Waarbij de WW uitkering behouden blijft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je? Zoiets? http://mens-en-samenleving.infonu.nl/carriere/65101-de-wet-pawa-theorie-en-praktijk.html
Je hoort mee te werken... probeer het als een kans te zien.

Het beste antwoord

Gewoon doorgaan met solliciteren zoals je al deed.
Je hebt kans in een werkproject geplaatst te worden "om te wennen aan regelmatige arbeid" Maar verder verandert er niet zo veel.
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga gewoon door met het versturen van sollicitatie mails zoals ik voorheen ook al deed. Ben je goed bekend met het fenomeen PAWA? Ik ben al op diverse websites geweest in krijg zo langzamerhand een aardig idee wat deze wet inhoud. Er zal voor mij momenteel niet zoveel veranderen alleen ik moet breder gaan zoeken naar vacatures. En ik houd de goede moet er in op een goede afloop, dat ik weldra een nieuwe baan probeer te vinden.