Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ga je het beste om met de wet PAWA, nadat je 52 weken werkloos bent geweest?

De PAWA is een wet voor langdurige werklozen, die moeten op zoek gaan naar passende arbeid. Waarbij de WW uitkering behouden blijft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je? Zoiets? http://mens-en-samenleving.infonu.nl/carriere/65101-de-wet-pawa-theorie-en-praktijk.html
Je hoort mee te werken... probeer het als een kans te zien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon doorgaan met solliciteren zoals je al deed.
Je hebt kans in een werkproject geplaatst te worden "om te wennen aan regelmatige arbeid" Maar verder verandert er niet zo veel.
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga gewoon door met het versturen van sollicitatie mails zoals ik voorheen ook al deed. Ben je goed bekend met het fenomeen PAWA? Ik ben al op diverse websites geweest in krijg zo langzamerhand een aardig idee wat deze wet inhoud. Er zal voor mij momenteel niet zoveel veranderen alleen ik moet breder gaan zoeken naar vacatures. En ik houd de goede moet er in op een goede afloop, dat ik weldra een nieuwe baan probeer te vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding