ik ben 15 jaar en heb in korte tijd geld nodig hoe kan ik het beste geld verdienen?

bijvoorbeeld uitleg hoe ik een goede geldopleverende site moet maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zijn al veel vragen over gestelt
Kijk onder bij gelateerde vragen.

Antwoorden (6)

Geld verdien je met kopen en verkopen
een dienst verlenen
Geld verdienen met een website? Dan moet je met een briljant idee komen.
Waar is nog behoefte aan, wat bestaat nog niet?
Wat mis jij als 15 jarige op het internet en zouden anderen daar voor willen betalen
Een website maken? Notepad end volop informatie over te vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een bijbaantje te zoeken.
Heb ik ook gedaan. (34,- / week of meer.)
Je ouders snel om meer zakgeld te krijgen.
Of krijg je dat zo i zo niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem een krantenwijk of ga auto s wassen
misschien kun je zaterdags bij een boer wat bijverdienen
maar denk er goed aan dat je als je veel wilt verdienen er hard voor moet werken en niet effe lug een site in elkaar kunt zetten want er zijn er misschien wel 10000 per dag mee bezig om een goede site op te zetten dus gewoon handen uit de mouwen en gas erop
suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij alles van PHP codes weet , dan kun jij wel een site maken. Zo niet, mag je eerst een studie eraan vooraf doen ;)

Daarnaast verdien je niet 'even snel' geld via internet. Het kost tijd, geld en veel moeite.
Daarnaast zijn die sites waarbij je geld krijgt voor reclame te bekijken echt te verwaarlozen. Daar verdien je een paar euro per maand mee.

Dus wat je kunt doen om serieus SNEL geld te verdienen:
- Krantenwijk
- Klusjes voor mensen doen
- Oppassen (kun je aanbieden op marktplaats bijv)
- Bij de Mcdonalds of Burger King of KFC gaan werken
- Straat muzikant worden. Speel muziek of dans/zing.

En dan is er nog de optie: meer zakgeld vragen.
Al is dat niet 'verdienen'. Zo kun je ook meer geld krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
véél verdien je niet op je 15e tenzij je ouders miljonairs zijn. En ze wil 'snel' geld verdienen. Niet 'veel' ;) En nee Mac verdient niet veel. I know.. Ik moest ook ergens beginnen. Hij/ zij ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"En ze wil ‘snel’ geld verdienen. Niet ‘veel’ ;)" gevat +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*maakt buiging* thank you thank you!
Gewoon, door naast je schooltijd te gaan werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn genoeg bedrijven die 15 jarigen in dienst nemen en rekening houden met je schooltijd!!
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een beetje commercieel ingesteld bent ga dan bij een callcenter werken.