Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gas en licht leverancier bij einde relatie. Hoe nu verder?

Mijn vriendin en ik gaan uitelkaar. Essentcontract staat op haar naam, deze kan zij meenemen naar haar nieuwe woning. Hoe vraag ik nieuw contract aan en bij wie is dat het beste? Hoe kan ik het het beste regelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
651

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Best bij Essent blijven en een contract aangaan op jouw naam. Daardoor kan u aan dezelfde voorwaarden kopen en kent men ook uw gemiddeld verbruik waarop zij uw maandelijkse betalingen kunnen baseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niet over te stappen maar als je ex verhuisd neem jij een nieuw contract. Geen overstapgedoe dus het staat je vrij om de goedkoopste te nemen. Blijf niet zomaar zitten omdat het makkelijk is.

De goedkoopste vind je hier: http://www.gaslicht.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via gaslicht vind ik zeker niet de goedkoopste. gaslicht hanteert eigen duurdere tarieven. Het beste kun je per aanbieder met je eigen verbruik een vergelijk gaan maken.Tevens is de korting die je vaak via gaslicht krijgt eenmalig en aan bepaalde voorwaarden verbonden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding