Welke energie leverancier moet ik kiezen en waarom?

Ik ga verhuizen en moet een energieleverancier kiezen. Nu heeft de ene een gratis Ipad en de andere weer 50 procent korting voor de komende half jaar en ga zo maar door. Ik zie door de bomen het bos niet meer om het zo maar te benoemen. Lijkt me leuk om de nieuwste ipad te krijgen of korting maar ben erg bang dat ik dan aan iets vast zit wat ik niet wil.
graag advies gevraagd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt niet meer veel uit
Belangrijk is dat je bijna elkjaar wisseld. Zo profiteer je van de grootste kortingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok dat is een goede want ik lees dus bij die acties dat je verplicht bent energie vast te laten zetten voor de komende 3 of 5 jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik stap ook jaarlijks over, maar een vriend heeft met een flink gesprek ook korting los gekregen bij de maatschappij waar hij al jaren bij zit. Ook nog een alternatief dus.
Maar voor langere tijd vast zetten zou ik persoonlijk niet doen, maar je kan ook bellen en vragen hoeveel korting je krijgt als je voor 1 jaar energie neemt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind service wel belangrijk, heb genoeg ellende gezien wb energiemaatschappijen.
Maar succes als je voor de goedkoopste wil gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is goed om te weten @pat

Het beste antwoord

Ik heb mij er goed in verdiept en regel energiezaken voor diverse mensen. Het ligt er aan of u veel of weinig gas en elektriciteit gaat verbruiken. Op dit moment heeft Energie Direct een mooie aanbieding, u krijgt na 1 jaar 320,00 euro terug, als u dit regelt via www.easyswitch. Ook kan Eneco een goede optie zijn, zij geven 180,00 euro bonus. Het zijn wel variabele tarieven. Maar als u verbruik laag wordt, kunt u beter voor een hoge bonus kiezen. Let wel op, dat bijvoorbeeld NL-energie hoge maandleveringskosten heeft. Eneco is daar laag mee. Ook Greenchoice kan de moeite waard zijn, daar is het gastarief erg laag.
Kijk ook eens op andere vergelijkingssites, zoals www.prizewize.nl en www.gaslicht.com. U mag mij een prive-bericht sturen voor specifiekere info.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voorzichtig met allerlei gadgets van energiebedrijven, kijk liever op onderstaande link en maak zelf uit bij wie je energie gaat kopen. per slot van rekening ben jij het die het moet betalen!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gaan voor de goedkoopste want dat is blijvend en daar spaart u elke maand geld mee.
Die cadeaus zijn maar eenmalig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben gegaan voor de leverancier met goede service.. al die aanbiedingen zijn mij geen problemen waard.

Succes met je keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede service vind ik van ondergeschikt belang bij een energieleverancier. Want wat houdt die service dan in? Ik moet gewoon stroom krijgen. En als alles het doet, dan is het ok.