Keer t de belasting bij een te laag terug te vorderen bedrag niet uit?

Vroeger kreeg je een tegoed van de belasting onder een bepaald bedrag (ik meen 200 gulden) niet terug omdat het bedrag te laag is.

Is dat eigenlijk nu nog zo? En zo ja hoe zit het als je een klein bedrag moet betalen aan de belasting en het is heel laag. Hoef je dan ook niet te betalen?

Gonna

9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Om over 2013 belasting terug te krijgen, moet je teruggaaf ten minste € 14 zijn.
Als aanslag € 45,- of minder is, hoef je dit niet te betalen.
SimonV
9 jaar geleden
gonna
9 jaar geleden
Beide antwoorden bedankt. Ik kan echter maar 1 als beste doen helaas. gONNA

Andere antwoorden (1)

Die grens waaronder ze niet uitkeren was voor 2013 een bedrag van 14 euro.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/inkomstenbelasting/belasting_betalen_terugvragen/check_of_u_belasting_terugkrijgt/belasting_terugvragen