Hoelang duurt het voordat geld op je paypal-rekening staat?

Ik heb op de 22ste via de paypal app geld over gemaak van mijn bankrekening naar mijn paypal rekening. Het geld is wel afgeschreven van mijn bankrekening maar het saldo van mijn paypal rekening is niet omhoog gegaan. De transactie staat er al in de recente activiteit van de app, er staat dat hij "bezig met verwerken" is.

Dit is de vierde dag nadat ik het geld had overgeemaakt. Hoelang kan dit nog duren en is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Het zal per bank verschillen, maar ik denk dat het er maandag wel op zal staan. En dan neem ik het ruim aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de eerste keer met PayPal wordt er uit veiligheidsoverwegingen 3x een klein bedrag afgeschreven, met een code. Deze codes staan op je bankafschrift. Deze dien je te bevestigen in je PayPal-account en dan is alles vlot getrokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan.