Waar kun je terecht voor een lening als je door negatief bkr niet meer op de normale wijze een lening kan krijgen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (12)

Los van het feit dat je hoogstwaarschijnlijk een onverstandige weg in slaat, zie link...

http://www.geldlenenbkr.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemeentelijke kredietbank als die nog bestaat, of anders de tegenwoordige variant ervan.
Dat is in ieder geval een veilige plek waar je naartoe kunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de chineese mafia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste antwoord dat ik je kan geven, is een verwijzing naar onderstaande twee bronnen.

Toegevoegd na 1 uur:
Verder natuurlijk:

--  Bekijk ALLE kosten, bespaar waar mogelijk.
--  Verdien bij (schoonmaken, hond uitlaten, wat dan ook).
Cryofiel
14 jaar geleden
Dan KUN je langs normale (sic) weg geen lening meer krijgen, en het is niet eens de vráág of dat verstandig is. Je krijgt geen negatieve BKR-registratie van één keer een betaaltermijn overschrijden.
Er zijn wel bedrijven die je i staat stellen je nog dieper i de schulden te steken, maar ik zou me er iet goed bij voelen die door te geven. Wellicht is er nog een mogelijkheid bij de gemeentelijke kredietbank, die ka in bijzondere gevallen een lening verstrekken om (meer) problematische schulden te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Als jij een drupje olie onder je n doet, geef ik je een +.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, mijn hele toetsenbord moet weer even onder handen genomen en degene die er verstand van heeft komt vanavond pas weer. Ik be al blij dat hij het weer een beetje doet ; vanmorgen kreeg ik er eerst géén n uit en daarna weer hele rijen. Maar u zit wel me knoppie scheef......
Cryofiel
14 jaar geleden
Voor ee tietje heb je ee ieuw toetsebord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cryofiel, leuk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staa er een stuk of vijf in de studeerkamer. Maar voor een tientje heb ik géé ieuwe laptop. Dus gewoon nog maar even geduld.....
Cryofiel
14 jaar geleden
Toe ik og ee laptop had, zette ik hem altijd op zo' steutje. Da kwam het scherm op ee gebruikersvriedelijke hoogte. Ik plugde er da ee los toetsebord e ee losse muis i, ook voor de gebruikersvriedelijkheid. Zou dat iet iets voor jou zij? Het toetsebord heb je al klaarligge, schrijf je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toetsenbord EN dockingstation zelfs, maar ik ben een beetje lui vandaag.....laat het lekker de baas oplossen straks ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit me echt te bescheuren hier :-))))) Erg dapper van je Marleen! ;-)
Volgens mij kun je goed terecht bij Afab of Ferratum.
Zie teletext RTL 4 pag. 781 en 782.
Bedenk wel dat er een rente van 25% per maand gevraagd kan worden.
We praten dan over een kortdurende lening van een paarhonderd Euro. Hoop wel dat je weet waaraan je begint voordat je dieper in de schulden raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al schulden hebt, lijkt het me niet zo verstandig om nog meer schuld te maken.
Maar goed als je om dringende reden toch geld nodig heb.
Zou ik het eerder zoeken in een baantje erbij, desnoods zwart ergens schoonmaken, en of bepaalde spullen te koop aanbieden (spullen die je niet meer gebruikt of die veel geld opleveren en ook niet echt prioriteit hebben)
Bepaalde kunst of je auto..
Maar je zal wel snel veel nodig hebben.
Dan kan je kijken op de links die je al eerder getoond zijn.

Pas op met particuliere geldschieters!

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien kan je eens met iemand van de gemeente
Schuldhulpverlening, hun hebben goede tips m.b.t. inkomsten en uitgaven.

Of kijk op nibud!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou toch denken dat mensen slimmer zijn dan dit :( ...

Een BKR is niet voor niets...

En dan lekker in de schuldsanering zitten en iemand anders het laten opknappen zeker. Dat is wel makkelijk van NL- niemand gaat hier kapot- wat een mooi iets is, alleen mensen die een zooi er van maken leren er HELEMAAL niets van..

Ik weet dat ik een beetje gefrustreerd klink, sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gefrustreerd hoor, gewoon de waarheid! +1
als je door bkr niet meer mag lenen kan je beter helemaal geen leningen meer afsluiten
anders kom je alleen maar met meer kosten en rente te zitten en dan kom je er nooit weer uit,

mischien kan je beter van fam of goede vrienden wat lenen als het echt moet dan zit je niet met die hoge rentes
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste optie: zorgen dat je van je lening(en) afkomt, dus geen BKR-notering meer hebt.
Daarna sparen voor wat je wilt hebben/kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een negatief BKR kan verschillende oorzaken hebben. Dit kan zelfs door een misverstand komen waar je zelf niets aan kon doen. Maar goed, eenmaal een negatief BKR, kom je er niet gemakkelijk snel vanaf.
Voorop gesteld dat je best in staat bent aan nieuwe verplichtingen te kunnen voldoen, is het misschien een oplossing eens bij vrienden, kennissen en familie te proberen. Als deze mensen echt van je houden en je weet dat je ze niet zult belazeren, is dit de perfecte oplossing. Ik wil niet betuttelen, maar ga asjeblieft niet lenen om leuke dingen voor jezelf te kunnen kopen (een brommer, een PS3 of andere rotzooi) dat kun je niet verkopen aan je geldschieters. Als het gaat om het aflossen van leningen van dubieuze geldschieters die bv. 25% per maand aan rente vragen vind ik het een ander verhaal. Dit soort leningen nekken je uiteindelijk.