Wat is de JUISTE Belgische waarde van de euro NU?

Daar de laatste berekeningen gebaseerd zijn op de waarde van 40,3399 voor 1 euro,en daar de euro gevallen is,wens ik hierbij te weten,aan hoeveel de euro NU berekend word.

Toegevoegd na 6 dagen:
Wie beste antwoordt had geweest,De euro is niet gevallen,maar als men geld omruilt krijg je er NU veel minder voor dan normaal wordt uitbetaald als men naar andere landen bijvoorbeeld geld stuurd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die is nog steeds euro 40,3399. Dus als je nu nog Belgische-frank bankbiljetten vindt en ze bij Nationale Bank inwisselt, worden ze tegen die vastgelegde koers omgezet in euro's.
Computoon
11 jaar geleden
De euro is niet gevallen...
De koers van de euro is ten opzichte van veel andere munten gedaald, maar binnen europa bestaat nog maar 1 economie met 1 munt. Een theoretische gulden/frank of mark koers berekenen is onmogelijk en onzinnig.