Hallo, Ik ben 19 jaar en heb oppaswerk gevonden. Wat is een normaal salaris p.u voor dit werk?

Ze hebben 2 kinderen, een van 3maand en de andere is 4 jaar. Zelf heb ik een bedrag aangeboden gekregen van 10 euro p.u. Maar nu heb ik op het nibud gekeken en weet ik niet of niet wel redelijk is? (teveel)

Toegevoegd na 56 seconden:
niet=dit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (6)

Als zij het zelf aanbieden en ze het ook kunnen betalen mag je dit gewoon aannemen. Oppassen is zeer verantwoordelijk werk en daar mag best wat tegenover staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10 euro per uur is veel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit werkende mensen zijn (beide een baan), dan is het een goed bedrag - het is niet overdreven veel - voor een niet simpel baantje.
Het ene kind is 3 maanden(baby is bewerkelijk) het andere kind is 4 jaar en dat is een handenbindertje...
Heb zelf opgepast op jonge en minder jonge kinderen.
Wees blij met 10euro per uur en zeg niet dat het teveel is, want als jij de zaken draaiende houdt als de ouders aan het werk en dus niet thuis zijn, dan ben je iedere euro die je verdient dik waard !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een heel redelijk uurloon hoor. Heb het zelf vorig jaar ook gedaan, en een vriendin van mij ook. Als het drie of vier kinderen zijn, kan het oplopen tot 15 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben van mening dat dit rijkelijk betaald is. Okee is verantwoordelijk werk. Maar ik denk dat er niet veel 19 jarigen zijn die € 1733,-- netto per maand verdienen wanneer ze fulltime werken. En dan ook een baan waar geen specifieke opleiding voor gevraagd wordt(wel vaardigheden). Het minimumloon voor een 19 jarige is btw € 759,45 bruto! succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10 euro lijkt misschien veel. Maar het komt neer op €5 per kind per uur. Een heel redelijk bedrag en zeker niet te hoog.