Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is Ikea Delft een uitzondering? zie uitleg.

Geregeld heb ik de radio aan staan. Hierin zijn geregeld reclames van de Ikea. Zo ook vlak voor koninginnedag waarbij ze zeggen:
Alle Ikea's geopend behalve Ikea Delft!
Dit is niet de eerste keer dat ik deze uitzondering hoor bij filiaal Delft. Waarom is filiaal Delft uitgesloten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Amadea
11 jaar geleden
De uitzonderingen vallen wel mee:
- 2e Paasdag 9 april gesloten
- Koninginnedag 30 april gesloten
Dodenherdenking 4 mei 10-18 uur
Bevrijdingsdag 5 mei 10-20 uur
Hemelvaartsdag 17 mei 10-18 uur
2e Pinksterdag 28 mei 10-18 uur
Dus de komende gedenkdagen is ook Ikea Delft open! http://www.inrichting-huis.com/ikea/delft/openingstijden/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

IKEA in Delft zit vlak langs een snelweg die bij het minste of geringste compleet klem staat. De koopdagen bij de IKEA hebben al eerder het hele verkeer tussen Den Haag en Rotterdam lam gelegd. Ik vermoed dat er inmiddels afspraken gemaakt zijn tussen IKEA en RWS over de koopdagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ikea Delft is beetje het hoofdkantoor van IKEA. Het is tevens ook het opleidingscentrum. Alles in Ikea wordt eerst in Delft uitgaprobeert om vervolgens uit te gaan breiden over andere filialen (ook buiten NL).

Waarom Ikea Delft vandaag gesloten is weet ik ook niet. Over het algemeen is Ikea Delft iedere zondag open.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op basis van uw antwoord zou ik eerder vermoeden dat de Ikea in Delft open zou zijn.
Powergen
11 jaar geleden
Daarom... ik vind het ook opeens raar, maarja, mag ook wel eens... staat bijna altijd wel vast op die A13 hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is vandaag toch geen zondag?
Waarschijnlijk omdat Delft al altijd elke zondag open is en ze niet hun personeel ook nog standaard alle feestdagen willen laten werken zoals bijv in Amsterdam?

Toegevoegd na 6 minuten:
Of niet de feestdagen die aansluiten op een zondag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Delft is een ander soort filiaal dan de rest. Als ik het wel heb, is Delft de enige franchisevestiging. Alle anderen zijn filialen van IKEA zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal gebruiken ze daar zo'n dag dat de winkel niet open is om de hele winkel te verbouwen of andere grote klussen te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding