Onder werktijd is er uit een afgesloten kantoor (4 hebben een sleutel) geld gestolen uit de portemonnee van mijn vrouw: om te gaan met deze situatie?

Er waren die dag drie andere personen aanwezig die toegang tot dat kantoor hadden. Ze is er 100% zeker van dat het daar gebeurd moet zijn omdat ze na het pinnen van het vermiste bedrag nergens anders meer is geweest. Uiteraard gaan we dit bij de leidinggevende melden, maar zouden we ook aangifte moeten doen? Wat is verstandig?

Toegevoegd na 49 seconden:
Sorry, in de hoofdvraag ontbreekt het woordje "hoe" na de dubbele punt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wacht eerst even de reactie van de werkgever af, er kan ook iemand vergeten zijn het kantoor af te sluiten, het hoeft dus helemaal niemand te zijn die er werkt, aangifte doen kan een nare situatie op het werk veroorzaken, probeer ook niemand te verdenken, je was er immers niet bij, volg het advies van de werkgever op en leer er je les uit.