Hoe zorg je voor nog meer reclame?

Mijn moeder heeft een praktijk in sensi therapie en heeft eigenlijk meer cliënten nodig hoe zorgen we hiervoor want de mensen die zijn gekomen zijn allemaal tevreden enzovoort. We maken al gratis reclame op site's en voor het huis staat ook een bord van haar praktijk alleen liggen we heel afgelegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze kan het beste gericht reclame maken. Leg flyers vooral neer op plekken waar de doelgroep komt.: Bij de homeopaat, de verzekeringsarts, een dagverblijf, een mantelzorgsteunpunt, een yogacentrum of bibliotheek, een ontmoetingsplek voor autistische mensen, een sportschool etc. Rijd er regelmatig langs om te zien of de flyers nog netjes in het zicht liggen en of er aangevuld moet worden.

Ze kan ook gericht bij verwijzers langsgaan en persoonlijk iets vertellen over sensi therapie of een begeleidende brief doen bij een stapeltje flyers. En dan de organisatie of arts vragen eventuele patienten naar haar te verwijzen.

Ook een actie van: "eerste consult is gratis " helpt mensen misschien over de drempel. Wie weet wil een regiokrant wel een klein artikeltje met foto en de aanbieding plaatsen
Natuurlijk is een eigen website ook erg belangrijk en dat alle PR materiaal er aantrekkelijk en verzorgd uit ziet.
.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Maak reclame in de plaatselijke/regionale krant en maak foldertjes die je in de brievenbus kan doen.
12 jaar geleden
google biedt pay-per-click advertentiemogelijkheden waarbij de kosten meevallen (vind ik) en je ook een maximum kostprijs kunt instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een persberichtje in de plaatselijke kranten, of flyeren met b.v een kortingsbon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel manieren om te adverteren. Zo kun je op verschillende advertentie sites als marktplaats en speurders adverteren. Verder kun je inderdaad een advertentie plaatsen in de krant en blaadjes ophangen bij de supermarkten. Ook zijn er verschillende sites waar je goedkoop folders kunt laten drukken. Deze kun je natuurlijk zelf bezorgen om kosten te besparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik social media. Bijvoorbeeld een facebookpagina, hyvespagina, twitter. Dit is gratis en je kan het zelf bijhouden. Probeer vrienden, en vrienden van vrienden aan te spreken met een kortingsacties (bv 2 sessie gratis/ 30% korting)

Zorg dat je een visitekaartje (vistaprints gratis kaartjes) hebt met je website en contactgegevens die je uit kunt delen bij de dokter, tandarts, yogaclub, albert heijn etc. Overal waar mensen komen die geïnteresseerd kunnen zijn in jullie praktijk.

Heel veel succes!