wie werkt bij netwervsp en hoeveel krijg je ong?

ik weet dat het aan gewicht ligt en hoeveeel en hoe ver het is , maar hoeveel gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik ken iemand die daar een tijd geleden werkte en dat kwam ongeveer neer op 15 euro per week. Dat hield dan alleen het bezorgen op dinsdag in, waar hij 2-4 uur mee bezig was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het een jaar geleden nog gedaan.. ik kreeg toen ongeveer 10 euro per week. Deed er ong 2.5 uur over.
12 jaar geleden
Het komt er op neer dat je ongeveer het minimum loon (per uur) krijgt, afhankelijk hoe snel je rent/fietst.