Hoe zeg je in het engels dat de winkel buiten amsterdam ligt?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is een dorp buiten amsterdam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

the shop is located on the outskirts of amsterdam, als hij in de buitenwijk ligt.
the shop is not located in Amsterdam but in ...... als hij in een andere plaats ligt.

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens jouw reactie, the shop is located on the outskirts of amsterdam in small town called .....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie dat we tegelijkertijd hebben geantwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanwaar die min? klopt volgens mij toch echt wel.

Andere antwoorden (4)

My shop is located outside of Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The shop is on the outskirts of Amsterdam

Toegevoegd na 2 minuten:
The shop is located in the village ..., just outside Amsterdam, or ...km from Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'The store is located just outside Amsterdam.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The shop is located near Amsterdam , in a town called .........