Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn laatste tijdelijke contract wel ondertekend maar nog geen schriftelijke bevestiging? Heb ik nu een vastcontract?

Derde contract loopt van 01-04-2012 tot en met 01-04-2013. Ik ben nu gewoon aan het werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tijdelijke contracten kunnen maximaal 3x voor maximaal 3 jaar verlengd worden. Zodra het derde contract is verlopen en je bent nog aan het werk gaat deze automatisch over in een vast dienstverband.

Je geeft aan dat je nog een derde contract mocht hebben en dat je hier ook mee hebt ingestemd. Je hoeft hier geen bevestiging van te ontvangen. Een kopie van het ondertekende document is voldoende. Zorg dat je voor jouw administratie dus een kopie krijgt.

Zodra jouw derde contract ten einde loopt en je werkt nog steeds DAN ben je automatisch in vaste dienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee je hebt nu een derde tijdelijk contract
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
In dit geval heb je nu een overeenkomst voor dezelfde periode en onder dezelfde voorwaarden als het voorgaande contract, maar met een maximale duur van een jaar of tot de tijd dat de aaneengesloten contracten tezamen de 36 maanden overschrijden. Pas na het stilzwijgend verlengen van het derde tijdelijke contract is er sprake van een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding