Hoe kan ik solliciteren als verkoopmedewerker bij see buy Fly winkels op schiphol?

Ik heb op veel uitzendbureau websites gekeken maar ik kon geen vacatures vinden voor verkoopmedewerkers voor THE see buy Fly shops. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mijn kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door de site en deze zoekopdracht regelmatig te checken (zie link) of je op te geven voor mail met deze zoekopdracht (zie knop: ontvang deze vacatures per mail): http://vacatures.trovit.nl/schiphol-see-buy-fly
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door naar een van de "see buy Fly" winkels te gaan en daar te vragen of je kunt solliciteren voor een baan. Ze zullen je hoogstwaarschijnlijk doorverwijzen naar een (filiaal-)manager die hierop antwoord geeft. De kans is aanwezig dat ze op dit moment geen mensen zoeken!

Toegevoegd na 31 minuten:
In dat geval even bij de receptie vragen hoe je in contact kunt komen met een manager van die bedrijven.