als student een huis kopen is dat mogelijk zoja wat zijn de voorwaarden?

financieel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De belangrijkste voorwaarde is dat je voldoende financiële middelen hebt om het huis te betalen. Als je aan die voorwaarde voldoet, houdt echt niemand je tegen.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de student genoeg geld heeft, dan kan de student een huis kopen.

Aangezien de meeste studenten geen vaste baan hebben met een voldoende vast inkomen, zal het krijgen van een hypotheek niet of nauwelijks mogelijk zijn.
Degene die jouw het geld leent om een huis te kopen
die wil natuurlijk wel de zekerheid dat jij dat kan betalen.

En de regels voor het krijgen van een hypotheek zijn alleen maar strenger geworden.

Maar nogmaals:
Het antwoord is Ja.
Als je het kan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vast contract, that's it! jan modaal inkomen.meer niet:-)