hoe kan ik iets op ebay kopen zonder dat ik een paypal of creditcard heb?

deze vraag is al eens eerder gesteld maar daar was niet echt een duidelijk antwoord op. ik heb al op kopen geklikt bij het product, dus ben verplicht hem te kopen en wil dat ook graag. probleem is dat ik geen paypal en geen creditcard heb. hoe kan ik dit toch kopen?

ik kan wel internetbankieren..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Antwoorden (7)

Met internetbankieren bedoel je iDeal neem ik waar?
Op Ebay is het niet mogelijk om met iDeal te betalen, dus je zal een PayPal account moeten aanmaken of een CreditCard account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, met internetbankieren wordt bedoelt dat je het gewoon overmaakt naar de rekening van de ander.
Hallo,

Grappig, ik heb een aantal dagen geleden hetzelfde probleem gehad. Nee, je kan niet iets kopen op Ebay zonder een Paypal account of creditcard te hebben. Een Paypal account wordt steeds belangrijker in deze wereld, en het is een veilige manier van betalen. Ikzelf heb laatst een Paypal rekening aangemaakt en je kan gewoon geld overzetten van je bankrekening op je Paypal rekening, en vanuit je Paypal rekening je product kopen op Ebay.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige verkopers accepteren een reguliere overboeking!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan met een prepaid creditcard. Dan betaal je iets van 21eu voor een soort virtuele creditcard met 20eu tegoed. Uiteraard ook andere bedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3V introduceert in samenwerking met Visa nieuwe betaalmiddelen: De 3V card. Hiermee betaal je wereldwijd overal waar Visa wordt geaccepteerd. In winkels, restaurants, maar ook online. Met de 3V card kun je zelfs geld opnemen bij een geldautomaat. Hoe werkt de 3V card?
De 3V card is een prepaid Visa kaart met persoonlijke pincode. Je gebruikt hem als een creditcard, maar je betaalt vooraf je saldo. En je kunt er zelfs geld mee opnemen bij een geldautomaat. Je betaalt eenmalig 10,- voor de kaart en daarna kun je je saldo wanneer je maar wilt opwaarderen tot 150,- per keer met een totaal van 2500,- per 12 maanden. Geïnteresseerd? Koop direct met IDEAL je eigen card of ontdek een verkooppunt bij jou in de buurt. De 3V voucher is een tijdelijk Visa nummer waarmee je overal terecht kunt. Je betaalt vooraf de waarde van je voucher, dit varieert van 20,- tot 150,-. Op de voucher staat de code waarmee je hem activeert. Vervolgens krijg je je tijdelijke Visa nummer via de website, en de vervaldatum en de CVV2-code apart via e-mail toegestuurd. De 3V vouchers zijn 4 maanden geldig. Heb je je tegoed al eerder opgemaakt? Dan koop je gewoon een nieuwe. Lijkt ’t je wat? Koop direct met IDEAL een voucher of ontdek een verkooppunt bij jou in de buurt. https://www.3vcard.nl/ Ja het is veilig totdat je via ebay dingen gaat bestellen, het is tenslotte maar net de vraag of de verkoper ook van plan is het product op te sturen na betaling...
Door objecten te kopen van verkopers die ook bankoverschrijvingen accepteren. Dan zorg je eerst dat je het object wint, en dan mail je de verkoper met de vraag waar je het geld heen mag sturen.

Works like a charm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja... dat maakt geen verschil
Met een verkoper binnen Nederland zal dit geen probleem zijn lijkt me
Het is ook mogelijk iets naar een buitenlandse rek over te schrijven.
maar misschien moet je dan even zijn iban nummer weten
vraag het desnoods even aan je plaatselijk bank
maar overweeg toch een paypal account
het aanmaken daarvan is niet moeilijk al duurt het wel even voordat je rekening nummer gekoppeld is.
en zeker de eerste keer moet je saldo storten, pas dan kan je daadwerkelijk betalen.
pas bij de 2de transactie kan je iets betalen vanaf je gewone rek het wordt dan doorgesluist
althans zo werkte dat bij mij.
12 jaar geleden
Het is nog gemakkelijker dan je dacht.
Ik koop al vele jaren via PayPal. Een tegoed op het account is niet nodig. Want de betaling wordt eenvoudigweg, via PayPal als tussenstap, van mijn bankrekening afgeschreven.

Open dus gewoon een account.