Zijn kleine mensen goedkoper uit dan grote in dezelfde klasse?

In welke opzichten? ...Ze eten vast minder, wat nog meer?
Of zijn er ook nog kosten die voor hen hoger zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Er zijn ook kosten die inderdaad hoger kunnen uitvallen.

Kleding vermaken omdat t meestal te lang is.
Opstap krukjes door het hele huis heen.

Het is meestal last hebben van hier ;-) . Bungelende pootjes aan de keukentafel door hoge stoelen etc.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Kleine bedjes, kleine schoentjes, kleine kleertjes....alles is kleiner en goedkoper.
Kleine autootjes met kleiner verbruik, kleine fietsjes, kleine petjes, kleine handschoentjes, kleine jasjes, kleine broekjes.

Wat zullen Paulus de boskabouter en kabouter Plop veel geld overhouden aan het einde van de maand zeg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahaha ! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhahahhaa +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heerlijk antwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat grappig ;-)
Nee dat maakt niet uit joh.Als een kleine vrouw zou leven met een lange man maakt het ook niets uit.Dan is ze duurder uit,hij eet voor twee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijdehandje lol +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan moet ze weer een ladder kopen om een zoentje te krijgen....duur hoor!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaaaa
Nee, ik denk niet dat daar verschil in zit. Ik ken genoeg kleine mensen die meer eten dan een spreekwoordelijke bouwvakker. Ik ga er van uit dat je echt kleine mensen bedoelt( de"lilliputter") Zij zullen eerder duurder uit zijn doordat zij aanpassingen nodig hebben, denk aan kleding.auto en keuken bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn echt niet goedkoper uit. De eetlust is er niet minder om, dus goedkoper met eten ...nee. Wel zijn ze altijd duurder uit met kleding kopen, want alles moet korter gemaakt worden. Ze kunnen nooit iets zo van de stang kopen. Als je zelf niet naaien kunt, kan dit best in de prijzen lopen. Je moet ook alles met een opstapje pakken, als je iets van bovenop moet pakken en als je in een mensenmassa loopt, is jouw gezicht meestal op okselhoogte. Zelf ben ik gelukkig niet klein, maar mijn moeder wel en zodoende weet ik dat het niet prettig is en zeker niet goedkoper.
amc
14 jaar geleden
Nou als je als klein iemand een fijne fateuil wilt hebben voor bij de tv kun je ook stad en land af,meestal kom je niet met de voeten aan de grond,en het is ook niet alles als je een kussen onder je kont moet leggen om boven het stuur uit te kijken,en als je niet bij de aanrechtkastjes kunt,met ,n trapje nee klein zijn is niet altijd goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Zoisdat;

Kleine mensen nemen relatief minder ruimte in beslag in hun woning en hebben dus een groter aantal kubieke meters lucht dat warm gestookt moet worden. Hetzelfde geldt voor in bad gaan, daar moet ook meer warm water bij. Kan dus al met al nog aardig in de papieren lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor.!
Heb niks mee te maken.
Een kleine man kan ook een nike air mix schoen kopen.
Of een gapstar broek € 250. Ja noem maar op.
Het zelfe telt ook voor een kleine vrouw.
Kleine mensen kunnen ook duur leven.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
broodje aap.
kleine mensen kunnen ook dure goederen kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ze zijn even duur uit. Als een mooie merkbroek maat 27 koopt is die even duur als een maatje 'heel veel'
En ze eten echt niet minder, hoe kom je bij deze stelling?