Nee gelukkig niet. Vakantie is vakantie. Ik zou ook niet heen gaan. Als je in het buitenland zat had je ook niet gekund toch...

Het hangt ook van de mate van belangrijkheid af vind ik persoonlijk. Ik ben zelf op een vrije dag wel eens bij een overleg geweest wat ik gewoon niet wilde missen. Dus weeg het gewoon af voor jezelf, maar voel je zeker niet verplicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Als jij weg bent kom je natuurlijk niet terug voor zo'n bijeenkomst. Maar blijf je gewoon thuis, dan zou je misschien wel kunnen overwegen om het overleg toch bij te wonen. Geen verplichting, maar soms kan het verstandig zijn.
Amadea
12 jaar geleden
Toon je wel een positieve kant!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet verplicht. Je bent zelfs verplicht 14 dagen achtereen 1x vakantie per jaar te nemen.
Wordt er iets heel belangrijks behandeld is het aan jou of je hiervoor terug wilt komen.
Je kunt vragen of je een verslag gemailed kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel vaag als mijn antwoord binen een paar seconden geen waardevol antwoord blijkt te zijn???