Hoe kan ik het beste in excel mijn kasboek bijhouden van een of twee rekeningen??

Ik heb er geen ervaring mee dus ben echt een beginneling... Alle tips en instructies zijn dus van harte welkom!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1e rij jaartal en rekening nr. 2e rij Titels: IN (spreiden over kolom 2 tem 6), UIT (spreiden over kolom 7 tem 11) 3e rij per in/uit: Naam, reden, opmerking en bedrag Kolom 1 (15) Datum Kolom 2 (20) Naam Kolom 3 (29) Reden Kolom 4 (20) Opmerking Kolom 5 (10) bedrag (tss haakjes is de kolom breedte) Vanaf kolom 7 idem maar nu voor uitgaven Op het einde van een aantal dagingaven kan je in kolom 6 een totaal per dag Inkomsten en in kolom 11 het dagtotaal van uitgaven. Kolom 12 kan u gebruiken om het verschil aan te duiden tss in en uit. Verder kan u totalen maken na bv: Elke week, maand en jaar. Celeigenschappen voor het volledige werkblad op "terugloop" Zie ook persoonlijke email. Veel succes en ik ben zeker dat u daarmee veel zal opsteken over de werking van Excel.

Eerste kolom datum tweede kolom omschrijving derde kolom inkomsten vierde kolom uitgave Onder aan optellen

Ik raad je aan toch een basiscursus excel te doen. Op de lange termijn bespaar je er heel veel tijd mee. Je kan berekeningen invoeren door een formule in te brengen. Zo hoef je nooit meer te rekenenen. Zo kies je ook iets dat je zelf fijn vind en niet wat een ander fijn vindt. Bovendien weet je wat je aan het doen bent zonder dat je altijd hulp in moet schakelen als iets niet zo werkt zoals jij het wil.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100