Tot hoeveel seconden/minuten kan je nog bieden totdat de veiling afloopt op veiling.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TOTDAT de veiling AFLOOPT. De laatste seconde dus, maar neem het ruim, want er kan vertraging zitten door internet en servers ed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha is dit nou een serieuze vraag??

Antwoorden (3)

Een veiling loopt tot de teller 0 slaat en dan sluit hij.
Dus je kan theoretisch bieden tot de laatste seconde.
Alleen raad ik je dit niet aan omdat de internetverbinding een vertraging heeft en meestal als je de laatste seconde nog biedt is het niet meer geldig.
Omdat als de informatie aankomt het al gesloten is.

Probeer het voor jezelf uit te vogelen.
Probeer bijvoorbeeld 5seconden, gelukt? Dan 4 etc.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip.
officieel tot de 0. Maar ik heb er ervaring mee dat als je het precies op het laatste moment doet dat het niet meer lukt, want dan is het al gesloten, of dan loopt het vast of zoiets. dus als ik jou was zou ik gewoon rond de 2 á 3 seconden het "laatste" bod uitbrengen, succes ik hoop dat je wint:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site stopt de teller echt bij de 0 seconde. Maar dit geldt niet voor iedere veilingsite, in sommige gevallen wordt de tijd verlengt na het laatste bod (met name fallisementveilingen), dit staat altijd in de voorwaarde vermeld, maar voor deze site geldt gewoon de aflopende tijd.